مصاحبه آرشیو خبر ها
برای موفقیت تلاش می کنیم / تغییر سیستم باید در تمرینات امتحان شود !

برای موفقیت تلاش می کنیم / تغییر سیستم باید در تمرینات امتحان شود !

فرناندو یورنته مهاجم اسپانیایی یوونتوس در آستانه شروع تمرینات برای فصل جدید در مصاحبه خود با شبکه رسمی یوونتوس ، از شرایط یووه در آینده گفت و به سوالات مختلف پاسخ داد .

 

" من فکر می کنم که جام جهانی تا انتها بسیار هیجان انگیز بود ، هر تیمی ممکن بود قهرمان شود اما در نهایت آلمان موفق بود . اگرچه آرژانتین هم یک فینال بزرگ را رقم زد . اما در نهایت آلمان در یک بازی هیجان انگیز برنده شد و من هم به آن ها تبریک می گویم "

 

" اتفاقی که برای اسپانیا افتاد برای همه ما سخت بود . من از بازیکنان تیم حمایت می کنم و پشتیبان آن ها هستم ، اما متاسفم بخاطر چیزی که اتفاق افتاد. اکنون ما باید درسی که فوتبال به ما داد را فرا بگیریم و به کار و تلاش ادامه دهیم تا دفعه بعد بهتر باشیم "

 

" باقی ماندن در یوونتوس برای من چیز باورنکرنی و فوق العاده ای است. من خیلی خوشحال هستم که اینجا هستم و امیدوارم که فصلی فوق العاده را رقم بزنم ، که می تواند بهتر از هر زمان دیگری باشد .  زیرا برای من ماندن در اینجا برای سال ها بسیار مهم است "

 

پیوستن موراتا به یوونتوس ؟ 

 

" موراتا بازیکنی است که متولد سال 1992 است ، پسری بسیار جوان اما کسی که توانسته کارهای بزرگی در مادرید انجام دهد . مطمئنا شانس زیادی برای بازی(در رئال) برای شما وجود ندارد ، چون رئال تیمی است که بازی کردن در آن آسان نیست . حتی برای بازیکن جوانی که از تیم های پایه خود رئال می آید . باید دید که چه اتفاقی خواهد افتاد "

 

تغییر سیستم یوونتوس و استفاده از سیستم 3-3-4 ؟

 

" من همان وظیفه و هدف را دارم ، می خواهم بازی کنم و به تیم کمک کنم آنچه که مربی به من می گوید را انجام دهم . ما همانگونه که مربی بگوید بازی خواهیم کرد . باید ببینیم که چه کاری برای بهتر شدن باید انجام دهیم ، ما هنوز هم باید در تمرین کارهای زیادی را انجام دهیم تا ببینیم چه چیزی (سیستمی) بهترین و مناسب است . شما هم در نهایت خواهید دید "

 

" آنچه که لازم است این است که فرصت بازی با روش های مختلف را داشته باشید ، باید دید . اگر مربی دید که با این بازیکنان استفاده از این سیستم ممکن و شدنی است ما باید انجامش دهیم "

 

" همانطور که گفتم ما هنوز باید در تمرین تلاش زیادی کنیم و ببینیم که اگر سیستم را تغییر دهیم باز هم ما تیم قدرتمندی خواهیم بود یا نه ، و اگر اینگونه باشد حق با شما است که تغییر سیستم را می خواهید . باید دید ... "

 

" من اینجا (تورین) به مدت 1 هفته اختصاصی تمرین کردم زیرا فکر می کنم که این برای من مهم است چون من بازیکنی هستم که بدنم برای رسیدن به شرایط و شکل گرفتن کمی زمان بیشتر نیاز دارد "

 

" و به همین دلیل بود که فصل قبل من در ابتدای کار کمی مشکل داشتم ، می خواستم که قبل از آن تمرین کنم . پس حالا امیدوارم که کمی قبل از تمرینات بتوانم سختی را تحمل کنم ، زیرا پس از آن ما تلاش زیادی خواهیم داشت و من امیدوارم که همه چیز خوب پیش برود "

 

" تایید می کنم که در این فصل سری آ برای ما بسیار مهم است ، این یک لیگ و رقابت دشوار است. آن چیزی که من در مورد اولین سال حضورم می توانم بگویم این است که بسیار سخت بود و گاهاً تیم های کوچک ما را به دردسر انداختند و سختی زیادی را به ما دادند "

 

" رُم پیشرفت کرده و سال قبل تا انتها در پشت سر ما قرار داشت . و همچنین تیم ِ خوبی مانند ناپولی وجود دارد که در این چند سال بخوبی کار کرده "

 

" میلان ِ اینزاگی و اینتر ! رقابت سختی خواهد بود . پس برای ما بسیار مهم است که بخوبی ادامه دهیم و بهترین بودنمان را تایید کنیم . فصل هیجان انگیزی در یوونتوس خواهد بود . ما بسیار امیدواریم و راه حل های جدیدی داریم . فکر می کنم که می توانیم امسال در لیگ قهرمانان خیلی بهتر کار کنیم "

 

" ما اینجا هستیم برای کار کردن برای تلاش و مبارزه . ما از تیم های دیگر ترسی نداریم . درست است که تیم های دیگر مبالغ زیادی برای خرید بازیکن می پردازند . اما ما در این سال ها دیدیم که اتلتیکو مادرید مانند یک تیم کار می کند و بازی می کند . بدون پول زیاد برای خرید بازیکن . این است که آن ها را در این سال ها جذاب ساخته "

 

" من فکر می کنم این می تواند الگو ما باشد ، دنبال کردن آنچه که اتلتیکو مادرید انجام می دهد ، این می تواند راه مناسبی برای ما باشد "

 

" فکر می کنم مهم برای ما هدف است . این هدف شما است که شما را متمرکز می سازد و روشن است که اگر ما در لیگ ایتالیا خوب کار کنیم می توانیم در لیگ قهرمانان هم خوب باشیم . مهم این است که در همه مسابقات خوب کار کنیم "

 

حذف ایتالیا از جام جهانی ؟

 

" برای ایتالیا متاسفم که از دور رقابت ها حذف شد . آن ها فرصت هایی برای پیروزی و صعود داشتند اما در نهایت با یک گل مهم در دقایق انتهایی از مسابقات خارج شدند . بازی با اروگوئه متعادل بود اما فوتبال همینگونه است "

 

گاز گرفتن سوارز در بازی برابر ایتالیا ؟

 

" سوارز کار درستی نکرد ، این بار اول نیست . اما در هر حال او بازیکن بزرگی است "

 

تنها 1 سال از قرارداد کونته مانده ، این موجب مشکل برای شما و تیم نمی شود ؟

 

" نه ، اصلا . من پیش از این هم در تیم هایی بودم که مربی آن ها 1 سال قرارداد داشته است. در ایتالیا این واقعیت وجود دارد که مربیان قراردادهای طولانی مدت دارند ، اما ممکن است برخی این را ترجیح ندهند ، این تفاوتی ایجاد نمی کند . در هر حال ممکن است در این فصل هم زمانی برسد که قرارداد او تمدید شود "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: